Wyzwanie

Rozwijana przez SF Bio i Knowit aplikacja mobilna umożliwiająca oglądanie trailerów i wybór miejsc na widowni osiągnęła 1,5 milion pobrań dowodząc, że jest preferowanym przez klientów sieci kin rozwiązaniem. Oczywistym krokiemw dalszym rozwoju aplikacji okazała się potrzeba dodania możliwości zakupu zarezerwowanych biletów.

Rozwiązanie

Dzięki ścisłej współpracy pomiędzy developerami i specjalistami UX, udało się nie tylko wprowadzić w aplikacji nową funkcjonalność, ale przede wszystkim zaprojektować od zera płynną ścieżkę użytkownika. W efekcie ruch z aplikacji stanowi 1/3 całej sprzedaży biletów, a zespół pracuje nad wdrożeniem automatycznego wykrywania dźwięku, które pozwoli na generowanie opisów audio w czasie rzeczywistym.

Cel 9: Budować stabilną infrastrukturę, promować zrównoważone uprzemysłowienie
oraz wspierać innowacyjność

Do góry