Przejdź do głównej zawartości
Do strony głównej Knowit

STANOWISKO

INNE

IT Service Desk

WARSZAWA

📣 Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.

Udostępnij przez email

Jesteśmy Knowit i w oparciu o skandynawską kulturę organizacyjną, zbudowaną na poszanowaniu środowiska, ludzi i różnorodności, razem tworzymy przyjazne i stymulujące do rozwoju miejsce pracy, w którym zobaczysz technologię z nowej, zrównoważonej perspektywy.

Nasze firmowe wartości w codziennej pracy tłumaczymy na grę zespołową i współdziałanie przy realizacji śmiałych projektów technologicznych, które zmieniają świat na lepsze. Swoimi softwarehouse’owymi mocami wspieramy naszych klientów w zrównoważonej transformacji cyfrowej.

Obecnie prowadzimy rekrutację do nowego projektu.

 

Obowiązki:

  • Dostarczanie informacji i wsparcia w obsłudze sprzętu i oprogramowania.
  • Obsługa urządzeń biurowych.
  • Zarządzanie zapasami, inwentaryzacją i cyklem życia urządzeń. 
  • Zapewnienie wsparcia VIP zgodnie z ustalonymi SLA, w tym stałe wsparcie na miejscu podczas ważnych spotkań i konferencji.
  • Administracja systemami pocztowymi, kontami i prawami dostępu, dostępem do intranetu/internetu, przechowywaniem plików oraz systemem telefonicznym.
  • Obsługa zgłoszeń użytkowników.
  • Zapewnienie jakości ukończonych zgłoszeń oraz wkład w bazę wiedzy IT.
  • Wsparcie przy publikacji informacji dla użytkowników.


Kwalifikacje niezbędne:

  • Ukończone wykształcenie techniczne/wyższe w dziedzinie IT lub co najmniej 2 lata doświadczenia jako Service Desk.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętność konfiguracji i wsparcia systemu Windows 10.
  • Znajomość systemów smartfonów i tabletów (w tym iOS, Android) oraz aplikacji (MS Office).
  • Umiejętność konfiguracji i wsparcia przeglądarek internetowych (Google Chrome, Edge) za pomocą oprogramowania do zdalnej konserwacji.
  • Obsługa systemu zgłoszeń (preferowane narzędzia help desk).


Oferujemy:

  • umowę o pracę;
  • elastyczne godziny pracy – dzień możesz rozpocząć między 7 a 10;
  • możliwości rozwoju zarówno poziomo, jak i pionowo;
  • praca z nowoczesnego biura w centrum Warszawy;
  • kulturę organizacyjną opartą o dzielenie się wiedzą i feedbackiem;
  • możliwość rozwoju Twoich kompetencji – budżet do wykorzystania, wedle Twoich potrzeb – szkolenia językowe, techniczne, kompetencje miękkie, dofinansowanie certyfikatów, udział w konferencjach;
  • dostęp do benefitów pracowniczych takich jak: Karta MedicoverSport dofinansowana przez pracodawcę, opieka medyczna w LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach;
  • cykliczne akcje propracownicze, takie jak śniadania kwartalne, wigilie, spotkania integracyjne;
  • nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji, wyposażone w sprzęty sportowe oraz stół do ping-ponga;
  • dodatki finansowane z ZFŚS w tym dodatek świąteczny oraz na wakacje;
  • dofinansowanie do okularów w wysokości 400 złotych, co 2 lata.